Nezávazně vyplňte formulář. Zjistíme kdo Vám půjčí. Zatelefonujeme zpět.
Sami si porovnejte všechny nabídky. A sami si vyberte tu nejlepší půjčku.
Nedávno jsem četl článek, ve kterém se autor podivoval, či spíše rozčiloval nad některými službami FIO banky. Prý dostal na pobočce nesprávné informace ohledně zahraničních plateb a ohledně výběrů z bankomatu v zahraničí. Výběr z bankomatu v zahraničí jej prý stál daleko více peněz, než měl podle informací pracovníků pobočky stát.
Dále se mu nezdálo, že bankomat mu vydal jen částku do určité výše, neboť jak tvrdil "já žádný limit na kartě nemám". Také se mu nelíbilo, že FIO banka nemá telefonickou infolinku a odkazuje klienty přímo na pobočku nebo na email. Podívejme se proto na skutečné srovnání nabídky od FIO banky.
Těžko říct, zda měl klient pravdu a opravdu dostal nesprávné informace, nebo zda šlo o nedorozumění. Nicméně, podělím se s Vámi o vlastní zkušenosti s FIO.
Na platby v rámci ČR a SR je FIO naprosto skvělá. S kartami je to trošku horší. Karty zatím nevydává vlastní, ale jsou to karty ČSOB. Ostatně je na nich ČSOB logo. Platby kartou a výběry z bankomatu se odepisují z účtu až cca za 2 dny, protože to jde přes ČSOB. Výběry z bankomatu v zahraničí jsou vždycky trošku riskantní z pohledu použitého kurzu pro konverzi. Toto je trochu nevýhoda u FIO banky. Jde to přes kdovíkolik bank a každá banka si může něco vzít.
S informacemi od pracovníků přepážek to bývá všelijaké snad v každé bance. Čím menší banka a čím specifičtější dotaz, tím je to horší. Ve velké bance, kde stejných/podobných dotazů vyřizují hodně dostanete s velkou pravděpodobností přesnější odpověď. Je to mimo jiné i o zkušenostech těch lidí a o nastavených procesech. Proto je velmi těžké srovnávat FIO banku v tomto ohledu.
Souhlasím, že infolinka 24 hodin denně chybí, měl by to být standard a měli by na ní mít vyškolené pracovníky, kteří dokáží najít správné odpovědi. V případě, pokud máte zájem o půjčku, úvěr nebo hypotéku od FIO banky, tak to není až zas taková překážka. Půjčku, úvěr nebo hypotéku si vyřídíte během dne. Infolinka ovšem může být potřeba 24 hodin kvůli problémům spojeným s platební nebo kreditní kartou.
Před časem jsem zakládal účet ve FIO a zároveň rušil účet v KB. Poradkyně v KB se mne snažila přesvědčit ať zůstanu. Nakonec jsme se rozloučili s tím, že se sice domnívám, že kdybych se ve FIO zeptal na bankovní záruky nebo akreditivy, tak ti lidé na přepážce nebudou asi vůbec vědět o co jde, ale takto sofistikované služby já nepotřebuji a pro moje potřeby mi FIO absolutně vyhovuje. Proto FIO ze srovnání vychází velmi dobře ajsem spokojený s nabízenými službami.
Informace "žádný limit nastavený nemám" se mi zdá být nesmyslná. Karty banky vydávají s limitem a pokud si jej klient nezmění (při podpisu smlouvy/žádosti ke kartě), tak mu banka nastaví nějaké standardní, to je snad u všech bank stejné. Proto bych původní článek, ze kterého FIO banka a její služby nevycházely dobře, nebral až tak vážně. FIO banka je dle mých zkušeností profesionální a nabízí služby na dobré úrovni.
Na závěr si můžete srovnat nabídky služeb. Podívejte se například na půjčky, úvěry či hypotéky od FIO banky.
Americká hypotéka
Bankovní hypotéka
Banky a nebankovní
GE Money Bank
Home Credit
Nebankovní hypotéka
Nebankovní půjčky a úvěry
Oddlužení
Pojištění a pojišťovny
Pojištění hypotéky a splácení
Půjčky a úvěry
Raiffeissen Bank
Refinancování hypoték a půjček